zondag 21 januari 2018

Spelen met inkt en masks

Hallo allemaal,

Ik heb zitten spelen met inkt, stempels, masks en stanzen.

Daar is dit kaartje uitgerold. Als basis heb ik de shape art flag gebruikt, met daarop de schets van Dutch Card Lovers (ik zie alleen net dat de challenge afgelopen is, hihi...)

Het witte vlak heb ik doorgesneden. 1 deel bewerkt met de mask Alfabet (onder) en de bovenkant met de nieuwe studio light stempel Industrial 2.0 (Stampin250)

Het typemachine, de 3 en de cirkel zijn van Marianne Design, de bloemenrand, de rolroosjes, de stans aan de zijkant en het randje tussen de 2 vlakken zijn van Noor Design.

Ik heb distress inkt Faded Jeans en Stormy Sky gebruikt. De donkerblauw is gestempeld met memento Paris Dusk.

Ik vond het leuk om in plaats met designpapier eens alleen met inkt te werken.

Creatieve groeten, Astrid.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten