woensdag 29 november 2017

Bedankt en toi toi toi


Een collega van me heeft gisteren afscheid genomen van onze organisatie.
Jammer, want ik kon het goed met hem vinden.

Ik vond het alleen lastig om voor hem een kaart te maken, omdat ik eigenlijk niet zo heel veel van hem wist.

Ik kwam gelukkig de lift challenge tegen en daar kon ik wel wat mee.

Ik heb met stempels van Noor Design de teksten gestempeld, met verschillende kleuren versamagic chalk inkt.

Met deze CAS kaart wil ik graag meedoen aan challenge nummer 124:
http://liftchallenge.blogspot.nl/2017/11/liftchallenge-124.html

2 opmerkingen:

  1. Mooi Cas en mooi gestempeld! Altijd jammer als een collega vertrekt met wie je goed kon opschieten. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Strix.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje voor hem geworden toch?! Leuke lift. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen