zondag 29 oktober 2017

En nog maar weer een kerstkaartje


Ik vorder al lekker met de kerstkaarten, zit al rond de 30 schat ik.

Op dit plaatje heb ik mijn nieuwe turquoise stiften van Spectrum Noir Illustrator uitgeprobeerd. De rest is gekleurd met brushmarkers. Prima met elkaar te combineren.

Design papier is al een heel oud blokje van de boekenvoordeel, dat ik al een paar jaar in huis heb.
Achter de stempel heb ik een mal van Noor Design gebruikt, de sterrencirkel is ook van Noor Design en de teksttag is de 6004/0001 van Joy Crafts.

De schets is de lopende challenge op Facebook van Anma Creatief.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1964138050469433&set=pcb.885103414988134&type=3&theater&ifg=1

Fijne zondag nog! Wij gaan zo met de familie taarten eten, om af te kicken van Heel Holland Bakt (en om 8 uur formule 1 kijken, go Max!)

Astrid

1 opmerking:

  1. Hallo Astrid.
    Prachtig kerstkaartje!
    Mooi kleur en materialen gebruikt.
    Ik zit er ook klaar voor, laat de leeuw maar brullen! Veel plezier met kijken.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen