woensdag 17 mei 2017

Vintage geboortekaartje


Mijn kaartjesvoorraad moet hoognodig bijgevuld worden, wat is er dan leuker om dat aan de hand van challenges te doen.

Zo ben ik aan de slag gegaan met de challenge van Scrapplezier. Daar hebben ze iedere maand een inspiratiefoto. De ene keer kan ik daar beter mee uit de voeten dan de andere. Helaas lukt het ook niet om steeds mee te doen, tijd is een kostbaar ding, zo nu en dan.

Die van deze maand zie je in onderstaande link:
http://scrapplezier.blogspot.nl/2017/04/kaarten-inspiratie-challenge-28.html

Dit is mijn kaart geworden.

Het designpapier en het plaatje zijn uit een blok van de action, welke ik opgeleukt heb met het babylijntje van Craft Emotions, de voetjes zijn van Marianne Design, de vlieger, tag en tekst zijn van Noor Design.

Nu gauw het zonnetje in, want het is super mooi weer!


3 opmerkingen:

  1. Leuke vintage babykaart!
    Schattig met de kleertjes aan de lijn.
    En die voetjes zo lief.😍
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan, en wat lief die hele kleine voetjes! Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen