zaterdag 29 april 2017

Koffietijd


Soms maak ik hele drukke kaarten, met veel randjes, stansen, stempels etc, maar ik vind het eigenlijk ook wel heerlijk om iets simpelere kaarten te maken.

Vorig jaar heb ik ook kaarten voor het goede doel verkocht en sommige mensen gingen voor de drukke, terwijl anderen een duidelijk voorkeur voor CAS-kaarten hadden.

Gelukkig mag bij kaarten maken alles, dus ik kijk ook wel eens waar ik zelf zin in heb op dat moment.

De challenge van Marianne Design is;
Maak een creatie/kaart met het thema koffie of thee met minimaal 3 producten van Marianne Design.

Dit is de link:

De nieuwe koffie/thee lijn heb ik (nog) niet, je kunt ook niet alles gelijk aanschaffen (helaas, hihi).
Ben wel helemaal dol op die kleine koekjes, dus die zullen nog wel in mijn verzameling komen.

Maar het is ook leuk om juist spullen te gebruiken die je al een paar jaar in huis hebt.

Ik heb een vierkante cremekleurige kaart gebruikt, die ik met de Dutch Doobadoo mask Vintage heb bewerkt met distress inkt Vintage Photo

In het midden heb ik het leeg gelaten om daar de tekst (EWS2207) te kunnen stempelen. Daar omheen heb ik met de Eline's Brush wat vlekjes gemaakt (EC0162). Het kopje en lepeltje is de CR1238 en de chocolade is de COL1366.

Hopelijk krijgen jullie van mijn kaart ook zin in een bakkie. Ik ga zo zetten.


Groetjes, Astrid

3 opmerkingen:

  1. Leuke koffiekaart heb je gemaakt, helemaal waar het hoeft niet altijd een drukke kaart te zijn om mooi te zijn dat laat jij wel zien.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie rustige koffiekaart Astrid!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi koffiekaartje geworden...
    Leuk dat je mee doet aan de koffie challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen