zondag 20 november 2016

Kleurrijke kerst


Vandaag eens geteld op hoeveel kerstkaarten ik inmiddels zit, lig inmiddels goed op schema, want heb er al 34.

Meestal kleur ik eerst mijn stempel en zoek er dan papier bij. Helaas pakt dat niet altijd goed uit en heb het nu eens andersom gedaan. werkte goed! In dit geval dus eerst het papier gekozen en vervolgens aan de hand daarvan de digi van Bloobel gekleurd. De vorm is van Dutch Doobadoo (grote label, waar ik een vouw in gemaakt heb zodat ie blijft staan. De kerstboom en de strik bovenin zijn van Marianne Design, de kadootjesrand en de stempel van de wishlist zijn van Noor Design.

Ik heb deze kaart gemaakt voor het design team van KIC, voor de challenge alles mag, die nog tot 4 december loopt.

Ik wil met deze kaart ook graag meedoen aan de volgende challenges:
http://de-egel.blogspot.nl/2016/11/november-challenge-23.html
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2016/11/challenge-91.html
http://a-step-in-the-darkness.blogspot.nl/2016/11/challenge-56.html






5 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart! Het werkt inderdaad ook wel prettig om eerst het papier uit te zoeken....groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempel is dit toch Strix en ja de volgorde eerst papier en daarna inkleuren is wel handiger! Je ziet nu dat de kleuren prachtig op elkaar afgestemd zijn! Dankjewel voor je prachtige inzending op het Scr@p-Cards blog!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en leuke Kaart Strix
    Heel knap gedaan!!
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
    liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en vrolijke kaart. Fijn dat je de november uitdaging mee doet! groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen