zondag 24 april 2016

Flowers and things with wings


Wat een knutselrijk weekend heb ik toch, een stempelkaart gemaakt voor KIC, een moederdagkaartje, een verjaardagskaart voor een vriendin, wat geboortekaartjes en deze. Dat geeft niks, want ik doe het graag en heb er ook flink wat nodig voor een fair die in september gehouden wordt op de zorgboerderij waar mijn man werkt.

Ik ben voor deze kaart aan de slag gegaan met een vlinder (silhouette stempel van Noor Design, alleen de vlinder hiervan gestempeld). Deze heb ik gekleurd met mijn nieuw aangeschafte brushmarkers. Dat is nog wel een beetje oefenen, maar het lukt steeds beter. De kleuren kaart helpt daar wel bij. Ook de bloemen (stans-/stempel setje van de action, geinig toch?) heb ik gestempeld en gekleurd met de brushmarkers. De blaadjes zijn van Marianne Design, met als de witte rand. De paarse rand achter de vlinder is een mal van Noor Design uit de celebration set van Joy.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van The Sketchy Challenges:

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie en vrolijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met onze challeng bij The Sketchy Challenge.

    grtjs
    Claudia
    DT The Sketchy Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi what a beautiful card just love the design with the gorgeous butterfly and flowers thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen