vrijdag 18 maart 2016

Spelen met stempels



Pasgeleden was het weer creaweekend in de Evenementenhal in Gorinchem. Aangezien dit een thuiswedstrijd is, weer lekker 2 dagen geweest.

Natuurlijk ook weer (te) veel leuke spullen gescoord. Zo ook de doodle randjes van Noor Design en de Brush stempel van Marianne Design. Maar ook wat extra kleurtjes Memento dew drops.

En OOOOH wat vind ik die allebei gaaf. Het stempelen begint weer helemaal terug te komen, zeker nu de gelliplates heruitgevonden zijn met distress inkt. Ik heb met de brush stempel ook een beetje zitten proberen om hetzelfde effect te krijgen, lukte nog niet echt. Nog even oefenen :)

Voor deze kaart, die even snel gemaakt moest worden omdat een collega iets heftigs mee heeft gemaakt en we een hart onder de riem wilden steken, heb ik de brush stempel beinkt met memento cantaloupe en desert sand en toen op het midden van de kaart gestempeld. In de hoeken heb ik met deze kleuren met de grunge stempelset van Noor Design gestempeld en daaroverheen met de doodlerandjes van Noor, in de kleur Rich cocoa.

Met deze kleur heb ik ook heel voorzichtig de vlinder beinkt van 
Goed gelukt toch?

Ik wil graag met deze cas kaart meedoen aan de challenge van De Egel, maand maart

http://de-egel.blogspot.nl/2016/03/maart-challenge-15.html

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Ps ik heb jullie drietjes echt wel gemist gisteren
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jammer dat ik je niet gezien heb op de beurs Strix, ik heb twee dagen achter de stand bij CraftAddiction gestaan.
    Je kaart is super ook al is het een snelle...;p De doodle-randjes geven er iets stoers aan. Het is op het randje van CAS volgens mij maarvoor zover bedankt voor je deelname bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen