woensdag 24 februari 2016

Pocket Letter Noor en Zo



Ik doe graag mee aan de diverse SOL's die momenteel met grote regelmaat gegeven worden.
Ik baal dan ook wel eens dat ze best vaak op woensdag zijn, op de repetitieavond van onze band. 
Gisteren, op dinsdag dus, gaf Joyce Martens een Pocket Letter Sol op bij Noor en Zo, in de speciale pocket letter facebook groep. Ik moest er even in komen, ik scheur bijna nooit (ben meer van strak), maar t is gelukt! Lekker daarna stempelen en versieren, maar niet teveel, want dan zie je het mooie papier niet meer. Hier mijn uitwerking. Met detailfoto's. Ik kijk al uit naar de volgende keer. Maar morgen eerst de scrap en bep bij Kimya Verpakking. Nee hoor niet verslaafd, gewoon fanatiek... Loop alleen wel ineens achter met mijn haakwerk.... mwa geeft niet, halen we wel weer in, denk ik...
Ik heb de smaak wel te pakken met de pocket letters. Ik heb er nog 1 af, maar die kan ik nog niet laten zien, die komt volgende week op mijn blog.










1 opmerking:

  1. He die Astrid wat een geweldig leuk pocketletter heb je gemaakt.
    Voor mij is de dinsdagavond altijd een beetje lastig omdat ik op woensdag om kwart voor 7 op mijn werk moet zijn .
    Maar ach gelukkig hadden we nu tijd tot morgenavond dus ik ben nog druk bezig .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen