zaterdag 7 november 2015

N meisje!




Een collega van mij is afgelopen woensdag voor de 3e keer vader geworden. Omdat ik al met de kaarten aan de slag was gegaan (en je nooit genoeg geboortekaartjes kunt hebben) heb ik een kaart voor zowel een jongen als een meisje gemaakt. Uiteindelijk heeft mijn collega een dochter, Hannah, gekregen. 

Ik heb deze kaarten gemaakt met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo en gemaakt aan de hand van de ontzettend leuke sketch van Noor en Zo. De berenstempels heb ik ook bij Noor en Zo gekocht, ze zijn zo ontzettend schattig. Heb al meerdere ideeën ermee. Wordt vervolgd.
De voetjes, het eendje, de rand achter de beertjes (collectable negatief) en het randje op de blauwe kaart zijn van Marianne Design. De bloemen, het hoekje en de rand op de roze kaart zijn van Noor Design/Joy.

De challenge bij Noor en Zo loopt nog tot eind november


Geen opmerkingen:

Een reactie posten