zondag 22 november 2015

Hoera 50!


Mijn schoonzus wordt 1 december 50, dus ben ik aan de slag gegaan met de taart van Dutch Doobadoo, ook omdat het een zoetekauw is (zit in de familie, haar broer lust ook graag zoetigheid).
Toen ik het beertje van Scrapberry's kocht, was ik gelijk verliefd. Toen ik met de stempel aan de gang ging, heb ik gekeken of het stempel met de tekst Pas op Brandgevaar 50 kaarsjes dit jaar paste, en zowaar! Het stempel heb ik ingekleurd met Pan Pastel.

Deze creatie heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van Kaartjes-inspiratie-challenge-blog-blogspot.nl, maar ik wil hiermee ook graag meedoen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.



Nu weer gauw verder met de kerstkaarten en de kalender die ik voor mijn oma aan het maken ben. Deze krijgt ze van Sinterklaas, dus heb nog even om m af te maken. Stay tuned, ik hoop m gauw te kunnen plaatsen op mn blog

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje zeg, ook de tekst over brandgevaar geweldig!
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan. Ik vind hem om op te vreten ;-)
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen