zondag 25 oktober 2015

100!

Wow! Dit is alweer mijn 100e blogpost!

En wat een creatief weekend achter de rug. Mijn weekend begon wat vroeger dan gewoon, want vrijdag had ik al vrij. Ben vrijdag naar de creabeurs in Gorinchem geweest, vrijdag avond meegedaan aan de scrap en chat van HobbyVision en wat denk je? Vandaag nog een keer naar de creabeurs geweest. Hoe bedoel je fanatiek? Dat krijg je als je vrijkaarten hebt en ook nog dichtbij Gorinchem woont. Volgende week maar niet naar de Kreadoe, moet weer even gaan sparen en heel veel kaarten maken met de spulletjes die ik allemaal gekocht heb dit weekend.

Ik ben ook al lekker bezig met mijn kerstkaarten, lig mooi op schema en dit jaar zijn ze weer allemaal anders. Vorige jaren heb ik ook wel massa productie gemaakt, maar dat stond me dan ook wel weer tegen. Dus ben nu lekker vrijuit aan het knutselen, veel leuker!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten