zondag 13 september 2015

Alweer 1 jaar oud


Het zoontje van vrienden wordt 22 september alweer 1 jaar! Het is echt een schatje.

Ik heb in het voorjaar dit stempel gekocht, mijn man is drummer en daarom heb ik ook wel
wat met trommels en muziek. Zeker voor een jongenskaart vind ik dit n toepasselijk stempel namens
ons. De vader van het zoontje kennen wij ook via de muziek, dus de keuze was simpel.

Ik heb als voorbeeld de sketch van Creaine Challenges genomen,
waar ook de opdracht was om een kinderkaart te maken.
In dit geval bewust voor redelijk primaire kleuren gekozen, dat zijn kleuren die kleine
kinderen aanspreken. Ik vond dit een leuke sketch en denk dat ik m nog wel vaker ga gebruiken.

http://creaine-challenges.blogspot.nl/2015/08/52-september-2015.html



6 opmerkingen:

  1. Je hebt een super leuke kaart gemaakt voor onze challenge. Dankjewel en succes. Leuk die drummerboy, mijn man is namelijk ook een drummer ;)
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart. echt voor jochie van 1! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie! Heel leuke kaart geworden. Bedankt voor je deelname bij Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!!
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij Creaine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. En inderdaad een leuke stempel voor dit kaartje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen