donderdag 27 augustus 2015

Oh Paris!


Wat vind ik de skyline mallen van Marianne Design toch gaaf! Dus zodra die binnen was ben
ik er gelijk mee aan de slag gegaan. Dit plaatje van Parijs was is een tijdje geleden op pinterest tegengekomen en daar heb ik nu dit kaartje mee gemaakt.

De bloemen heb ik gemaakt met een bloemenpons en daar een toef mee gemaakt. De swirls zijn van
Noor Design.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van Dutch Card Lovers (Travel) en We love vintage (alles mag)

http://wlvc.blogspot.nl/2015/08/challenge-nr-52-en-random-winnaar-51.htmlhttp://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/07/challenge-237.html

7 opmerkingen:

  1. Jouw kaart ademt .... Paris.Paris.. très jolie! Mooi hoor! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, prachtig gemaakt! Zo heerlijk, Parijs!

    Bedankt voor je deelname met de challenge bij WLVC! Graag tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en inderdaad een supergave mal die skye-line. Fijn weekend, xx Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, heerlijk zomerse uitstraling.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Wat een gave stans aan de onderrand! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en nog zo lekker in de vakantie stemming met Parijs als plaatje. Dank je welvoor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen