maandag 13 juli 2015

Aan zee


Bij de challenge van pan pastel is het thema Zon Zee Strand.

Ik heb best even zitten stoeien met dit onderwerp, want ik maak bijna nooit 'strandkaartjes'.

Pasgeleden heb ik een de wolkenlucht mask van Dutch Doobadoo gekocht en de waves mask van Memory Box had ik al een tijdje. Ik was benieuwd hoe de wolkjes het zouden doen, dus eigenlijk was dat de basis voor dit kaartje. 

De magnolia met de voeten in het water heb ik via pinterest als digi gevonden, heb deze al een paar keer gebruikt. Het bootje en de vlieger zijn van Marianne Design (Don en Daisy serie zomer seizoen).

Ik vond het leuk om weer eens met de masks en de pan pastel te stoeien. Eigenlijk doe ik dat te weinig om er echt bedreven in te raken, maar heb teveel andere bezigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten