zaterdag 18 april 2015

Omdat ik aan je denk


Toen ik challenge 232 bij Dutch Card Lovers zag, had ik nou niet echt een idee dat ik met
die kleuren ook nog een leuke kaart kon maken, totdat ik in mijn papierblokken ging kijken en er
een idee voor een kaart opkwam.

Met een van mijn favorieten mallen van dutch doobadoo heb ik dit beterschapskaartje gemaakt. De rand om de rozen is van Noor Design, net als de stempel van de rozen. Deze heb ik met embossingpoeder bewerkt. De swirl is van Sizzix (die zat bij mijn big shot) en het roosje is van Marianne Design. De tekststempel is van CraftEmotions.

http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/04/challenge-232.html

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, mooie rozenstempel! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart hoor. Heel erg bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen