zondag 15 maart 2015

Nieuwe carrière als lerares



Een collega-secretaresse van mij heeft een gedurfde stap gezet, door een carrièreswitch te gaan doen. Zij gaat binnenkort, na ruim 10 jaar als secretaresse te hebben gewerkt, als lerares aan de slag. Nog wel met een link naar ons vak, want ze gaat mbo-ers les geven in de richting secretaresse.

Natuurlijk heb ik weer een kaart gemaakt, met een shape van dutch doobadoo. De achtergrond heb ik gemaakt met de stempelset Grunge van Noor! Design en pan pastel. De veer, pen en inktpot zijn collectables van Marianne Design. De stempel is een snoesje. Ik heb ook een klein beetje frantage gebruikt.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van Cards and Scrap, met als thema spetters en spatten. Een heel andere invulling dan de meeste inzendingen, maar helaas heb ik nog geen bistre of brusho, zit er wel over te denken wat kleurtjes aan te gaan schaffen...

http://www.cardsandscrap.nl/2015/03/kaartenuitdaging-231.html




















2 opmerkingen:

  1. Heerlijke spetters en spattenkaart! Bedankt voor je bijdrage aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mee doet aan onze 'spetter challenge' bij Cards & Scrap, de spetters vliegen er van af:-) Bedankt Strix!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen